sobota, 28 marca 2015

Mama, daj mi jakieś zadanie

To zdanie słyszę z ust Agatki bardzo często. Tym bardziej, że wiele rzeczy przygotowuję dla moich szkolnych dzieciaków i młoda widząc to, chce to samo. Nieraz daję, wiele rzeczy spokojnie może robić na poziomie pierwszoklasisty, ewentualnie czasem coś modyfikuję. Ale najczęściej szykuję dla niej zadania extra, bo zwyczajnie to lubię :)

Ostatnio wyguglałam takie przyjemne pisaneczki - nie mam pojęcia, skąd, nie mogę znaleźć teraz. W każdym razie pisanki nie są moje! Ale starsza córka chętnie ułożyła puzzle :)


Natomiast poniższą zabawę znalazłam dzisiaj rano CHYBA poprzez pinterest, też nie moja i nie mogę adresu znaleźć :/ Tzn. podaję link, skąd można pobrać do wydrukowania dłonie, ale strony startowej nie kojarzę: POBIERZ DŁONIE


Zabawa przednia i niedroga. Przerobiona jedna plansza, druga czeka :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz