niedziela, 1 marca 2015

Katowicka wystawa klocków lego

Dzisiaj poszłam z Agatką, w towarzystwie koleżanki (to ja) i kolegi (to młoda :D ). Jako dziecko sama na takiej byłam, to były późne lata '80, w chorzowskim Kapeluszu. Wrażenia?
Dawniej - wystawa większa, bardziej nastawiona na dzieci - miejsca do zabawy klockami! 
Teraz - w sumie wystawa nieduża, wszystko za szybami (rozumiem, rzecz jasna, konieczność), ale... nieodparte wrażenie, że to tylko na ciągnięcie kasy nastawione. O dzieciach nikt nie pomyślał dodatkowo jakoś. Nawet sklepik z klockami umieszczony tak, by uzyskać jak największe prawdopodobieństwo opróżnienia portfeli rodziców - wyjść trzeba przez niego. 
Uczciwie przyznam, że ceny ciekawe, nie wszystkie klocki oglądałam, ale jak najbardziej porównywalne z tymi internetowymi - a tu jeszcze koszt wysyłki opada. Nieduże zestawy Lego Friends miały naprawdę korzystne ceny, tak samo duplo czy seria Juniors - na te patrzyłam, bo ceny tych serii kojarzę. Kupione 2 komplety - z serii Lego Juniors - wycieczka na plażę, koszt 42zł - w Internecie najtaniej znalazłam za 37zł bez kosztów wysyłki. Drugi komplet to duplo - mama z wózkiem i dzieckiem, 39zł, z wysyłką najtaniej musiałabym dać 45zł. 
Obawiałam się tych cen wielce, bo wiadomo - z reguły takie imprezy walą po kieszeni, ale polecam ;) Nie wiem, jak wychodzą duże zestawy, mniejsze - korzystnie.

I kilka fotek - telefonicznych :D Urzekło mnie ogromnie miasteczko westernowe - "Pif-Paf City". Brawa też za pomysłowość dla autora budowli pt. Stan wojenny. 









2 komentarze:

  1. O! Dziękuję za info. Jako wierna fanka Lego być może wybiorę się na tę wystawę. Czy wiesz do kiedy ona trwa? I czy jest może częścią tej wielkiej warszawskiej? (niestety, do stolicy, nie zdążyłam :()

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest częścią, ale wiem, że każda trochę inaczej wygląda, na tej podobno dużo do obejrzenia w porównaniu z W. Trwa do 26 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń