niedziela, 25 września 2011

Mały majsterkowicz

Agatka (16 miesięcy) zszokowała mnie dzisiaj całkowicie.
Wizyta u babci i cioci, trwają poremontowe wykończenia. Ciocia siłuje się z listwą łączącą elementy wykładziny. Czyli: dziurka, śrubka, śrubokręt w dłoni. Śrubokrętów leżało kilka. Na ten widok córa podeszła, wzięła jeden i dawaj - leci z nim do wolnej, częściowo wkręconej śrubki i przykłada! Właściwą stroną, starannie wkładając śrubokręt w gwint. 
W związku z tym uczyniłam przegląd zabawek typu "mały majsterkowicz". A co, niech ma dziewczyna :)
Przegląd wyłącznie internetowy, żadnej z zabawek nie miałam jeszcze okazji własnoręcznie sprawdzić. 

MAŁY MAJSTERKOWICZ KIDDIELAND (cena od 69zł, wiek 18m+)
Ten zestaw kusi mnie najbardziej - i cena w miarę, i wygląd też ok, a firmę mamy sprawdzoną:
Foto: merlin.pl
MUZYCZNY WARSZTAT KIDDIELAND (od 78zł , wiek 18m+ )
O ile zabawka powyżej jest raczej zabawką manipulacyjną, to muzyczny warsztat jest dodatkowo zabawką grającą. I tu dodam, że firma ma bardzo ładne dźwięki, dobre jakościowo (mamy odkrywczy domek - cudo):
Foto: merlin.pl
MAŁY MAJSTERKOWICZ FISHER PRICE (od 72zł, wiek 3+)
Pozwolę sobie zacytować opis ze strony www.fisher-price.com:
"Wierć i przykręcaj śrubki, korzystając z wiertarko-wkrętarki o dwóch kierunkach obrotów, z dźwiękiem! W zestawie jest wymienna końcówka oraz młotek i gwoździe do wbijania do specjalnych otworów w skrzynce. Skrzynka jest w komplecie i wszystko się tam zmieści!":
Foto: fisher-price.com
PAS Z NARZĘDZIAMI SMOBY (42zł, wiek 3+)
Kolejny raz firma Smoby mnie zachwyciła :)  Ładne, pomysłowe zabawki za w sumie, w porównaniu z innymi, nieduże pieniądze. Jakość naprawdę dobra (i znów - pasa nie mamy, ale mamy konia/rowerek):
Foto: milutek.pl
WÓZEK Z NARZĘDZIAMI SMOBY (od 125zł, wiek 3+)
Tu zdecydowanie bardziej wypasiony zestaw, tematyczny:
Foto: dino.sklep.pl
DREWNIANY WÓZEK CHODZIK - MAŁY MAJSTERKOWICZ, HABA (841zł, wiek 10m+)
Cena porażająca, niestety, patrząc na to, że... to kawałek drewna. Ok, zabawki drewniane są super, ta również wygląda świetnie, ale wątpię, by była warta AŻ takiej kwoty...?:
Foto: drewniaczek.eu
WARSZTAT BOB DLA MAŁEGO MAJSTERKOWICZA (66zł, wiek ...)
Cena w porządku, wygląd też, firma nieznana:
Foto: nefere.pl

8 komentarzy:

  1. Wszystkie zestawy fajne. Najbardziej podoba mi się drewniany ale cena... Bez komentarza. Chyba zakupię mojej córce ten pierwszy. Fajnie wygląda :) No i dzięki za pomoc :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co :) Ten pierwszy ma jeszcze tę zaletę, że jest w walizce - a moja córa lubi nosić!

    OdpowiedzUsuń
  3. my wypróbowaliśmy kilka takich zestawów i plastikowych nie polecam - bez względu na to, ile kosztują
    swoim Chłopakom planuję skompletować narzędzia w castoramie (tylko poszukam mniejszych wydań tych samych narzędzi i młotek zastąpię drewnianym zamiennikiem; a do tego śruby wybiorę na tyle duże, aby były łatwe dla Malców)

    natomiast ze spokojnym sumieniem mogę polecić zestawy Meccano Kids dla najmłodszych
    mój Dobran je uwielbia - szczególnie taki, jak tutaj: http://www.hocki-klocki.pl/product.php?product=9047

    co prawda nie skręcamy jeszcze psa, ale Dobrana mocno cieszy samo przykręcanie śrubek
    śrubki natomiast i śrubokręt są tak wyprofilowane, że dla małych rączek, wkręcanie jest łatwą czynnością - dzięki temu Dobran częściej wychodzi z takiej zabawy z zadowoleniem, bo przecież potrafi (i nie ma się na jakim tle frustrować)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest jeszcze taki "pluszowy" w IKEA! co prawda moze malo manipulacyjny, ale do odgrywania scenek wymienity! zawsze jak skladamy torowisko, Polka starannie "przykreca/przybija" kazda szyne! zabawa popachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżyku, świetny ten zestaw faktycznie.
    Kaa, do odgrywania scenek to córa dorosnąć musi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te dziecięce warsztaciki ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny warsztat. Ja polecam również Wózek warsztat magnetyczny z narzedziami marki Janod. Bardzo dobry zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis, zestawy urocze, nie wiadomo który wybrać a najlepiej wszystkie. Muszę sprawić swojemu małemu taki zestaw, zawsze lubi podglądać tatusia jak majsterkuje.

    OdpowiedzUsuń