niedziela, 25 sierpnia 2013

Blog niecodziennej mamy

Dzisiaj ani o mnie, ani o dziewczynkach, ani o zabawkach.
Chciałam Wam przedstawić nowe miejsce w Sieci, bo zwyczajnie - zasługuje na to jak cholera.
Blog, prowadzony przez mamę na resorach - mamę wózkową.
Nie napiszę więcej, bo i tak nic nie odda Jej historii - sami czytajcie. A jeśli macie w swoim otoczeniu mamę w podobnej sytuacji, mamę, zmagającą się ze swoim zdrowiem - pokażcie bloga Mamy-na-resorach. Niech będzie takim światełkiem i kopniakiem, że DA SIĘ :)

Zapraszam!

MAMA NA RESORACH


3 komentarze:

  1. Dzięki za link, bardzo dobrze się czyta i aż jestem ciekawa kolejnych wpisów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam do Ciebie od dawna choć nie pisałam komentarzy. Dzięki za link.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję, dziś odkryłam Twój blog a dzięki Tobie również blog Mamy-na-resorach ;-)

    OdpowiedzUsuń