sobota, 26 kwietnia 2014

Zabawy w przedświątecznym szale

W okresie przedświątecznym nie wprowadzałam niczego nowego, skupiłam się jedynie na zadaniach utrwalających (wykorzystując np. gry wcześniej prezentowane) i ogólnorozwojowych:

Jaja niedokładnie naklejone to, wbrew pozorom, nie spaprana robota, tylko... potłuczone pisanki :D
Ukryte litery - A, E, I, O, U

Kluczowa zabawa - niestety nie pamiętam, na którym blogu to widziałam, pomysł NIE jest mój. Pierwszy etap...

... i drugi etap :)

Ustalanie wielkości

Sekwencje

Kierunki - pierwszy raz tego typu zadanie i młoda od razu sobie poradziła, a miałam obawy :)

3 komentarze:

  1. Kiedy ty to wszystko przygotowujesz ? No chyba, że masz arkusze gotowe do wydruku :)
    Super zadania, najbardziej podoba mi się to z ukrytymi zadaniami i kluczami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczorem, oglądam coś na kompie i rysuję :D albo na okienkach w pracy, ja już pisałam kiedyś - często robię do pracy coś i to samo dla młodej mam, albo dla niej, a korzystam w pracy. To z kluczami to muszę w blogosferze znaleźć, bo mnie gryzie, od kogo zgapiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że mi też będzie się tak chcialo, kiedy syn będzie w odpowiednim wieku.
    Świetne zabawy, zanotuję gdzieś, żeby nie umknęło :).

    OdpowiedzUsuń