czwartek, 21 marca 2013

Dawno nie było o zabawkach

A tymczasem nazbierałam zapasy niezłe :D ja ogólnie lubię różne drobiazgi zabawkowe chomikować, przy czym drobiazgi tyczą się ceny, nie wielkości samej w sobie. Pod nosem mam sklep Lidl, praktycznie 3 Biedronki w zasięgu, księgarnię Matras z różnymi grami... no więc gdy rzucą coś dobrego w niezłej cenie, to biorę, chowam, i w razie W mam jak znalazł. 

Tym sposobem w szufladzie spoczywa domino (foto smyk.pl), kosztowało niewiele jakoś, 8zł?:

Mamy również układankę "Opowiem ci, mamo" (foto: agitomedia.pl), kupioną w Lidlu zimą za 12,99zł:


Wczoraj na targu (mamy w mieście taki ogromny targ 2 razy w tygodniu, ludzie z połowy kraj przyjeżdżają handlować) nabyłam za zawrotną kwotę złotych 18 malutką stolnicę, wraz z maleńkim wałkiem, tłuczkiem, nożykiem i łychą - wsio drewniane. Fotki brak :D 

I lalę mamy, w grudniu w TK Maxx kupioną za 30zł (rany, że ja to pamiętam!), miała być od młodszej siostry w prezencie, ale biedna leżakuje w szafie jakoś, zapomniana. Chyba Zając ją przyniesie w najbliższe święta :D A lala wygląda tak (foto: jateknet.hu), jest ciut mniejsza niż Barbie, nie jest tak... dorosła, mam wrażenie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz