wtorek, 26 lutego 2013

Jeżeli kobieta...

- siedzi w mega niewygodnej pozycji
- jest do tego obrzygana mocno konkretnie
- chce jej się lać jak szlag
- w rękach trzyma 5kg z hakiem

To na mur beton jest to matka. Tylko matka potrafi w takim momencie nie rzucać łaciną :D

A z innej beczki: Dorotka dzisiaj szczepiona, waga 5,2kg (90 centyl!), pani doktor zachwycona dziewczyną - mała nic nie buczala przy badaniu, rozglądała się ciekawie i tak jak starsza siostra - rewelacyjnie pokazuje gardło :D

A Agatce należą się pochwały za piękne, samodzielne usypianie. Kładę do łóżka, wyściska, wybuziakuję i idę karmić Dorkę - a Agu sobie pogada do przytulanek i po jakimś kwadransie słyszę ciszę... Moja dzielna, duża córeczka! 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję :)))

    Oj ja też mam chwile, że nie widzę wc przez pół dnia, jeść ani pić mi się nie chcę i żyję...chyba miłością do mojej małej wiercipięty ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak fajnie macie...oprócz tych pierwszych punktów...ale to chyba normalka..ja mam na myśli to ze Agu sama zasypia...mam nadzieję ze Wiki w końcu tez się nauczy...bo potrafiła...ale w nowym łózku juz sama zasypiać nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy W klubie, wczoraj również mieliśmy szczepienia i to 4 ukłucia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama tak dzielna to i Agu mamę naśladuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sobie przypomnę czego się nasłuchałam, gdy młody w tym wieku dobił 80centyla, to ... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. o właśnie zaliczam wszystki punkty tylko lezy na mnie 4kg a nie 5 :)

    OdpowiedzUsuń