piątek, 30 listopada 2012

To, co dzieci lubią BARDZO

Szaro, ponuro, wieje, mży. Niespecjalnie mamy ochotę wychodzić. Z drugiej strony - nie bardzo mogę tańczyć, skakać, biegać... 
Dałam Agatce 2 miski, 4 kubeczki, kilka łyżek różnych, powiedziałam: masz, gotuj! Do wyboru miała płatki, mannę, kaszę jęczmienną, mąkę, herbatę, jakąś kaszkę błyskawiczną ryżową starą, kawałeczki suchego chleba... Efekt taki: na podłogę wolę nie patrzeć :D Odkurzacz działa.




Taaak, jest dzień, prawie południe, zabawa trwa do teraz. 

7 komentarzy:

  1. Super :)

    Ja rzeczy bardzo drobnych nie daję, boję się. :D Mam fugi w panelach. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SUper:)
    O tak, zabawa w przesypywanie, gotowanie rulez! :) Dlatego my nie możemy się docekać zestawu garów które zamówiłam:) ekhem-Mikołaj ma dostarczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka prosta rzecz a jak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe...Ja Wice daje płatki na miseczce i ona je z reguły zjada...a najlepsza zabawa to wyrzucanie różnorakich pierdółek z koszyczków które są pod ławą:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Córcia ma piękne złote włosy...i fajną bluzę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Screen capture and keyloggers are used by businesses
    or corporations to keep track of children's web use, email as well as catch the criminal. A keylogger can be extremely dangerous, sometimes leading to devastating consequences. Many family computers do not have additional features such as the aforementioned Secret Agent, has allowed a number of commercially available applications, like Spyware Blaster or Spyware Guard.

    Also visit my web page - keylogger free

    OdpowiedzUsuń